RSS

❉ FoLlOwErs❉

Thursday, February 23, 2012

I must change first


بسم الله الر حمن الر حيم

اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته



Kisah perubahan

Ketika aku masih muda

Aku menembara untuk mengubah dunia



Semakin aku meningkat dewasa

Aku rasakan hasrat ini terlalu tinggi

Jadi aku bercadang mengubah negeri pula



Semakin dewasa

Ini juga aku dapato terlalu tinngi

Jadi aku bercadang mengubah Bandarku



Apabila aku sedar

Ini juga tidak dapat aku lakukan

Aku cuba mengubah keluarga ku



Kini aku sudah tua

Aku sedar aku seharusnya

Bermula dengan mengubah diri ku sendiri



Jika aku telah bermula dengan diri ku sendiri

Mungkin aku akan Berjaya mengubah

Keluargaku, bandarku, atau mungkib juga negeri ku

Dan siapa tahu mungkin dunia ini juga…



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

(~_^) .::JeNDeLa diHaTiKu::.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...