RSS

❉ FoLlOwErs❉

Sunday, June 6, 2010

=Az-ZiaRaH=

AssalamualaikumMySpace

Baru je petang tadi up date blog, sekarang ana nak kongsi kegembiraan MySpaceana sebelum berangkat ke KL. Esok insyAllah family ana akak ke KL untuk ziarah kakak ipar ana yang baru lepas operation kerana tisu dalam telinga dia terkoyak. Akibat daripada membiarkan selsema berlarutan dan tidak ke klinik.




Bersempena cuti sekolah ini jugak kami sekeluarga InsyAllah akan ziarah sanak saudara yang lain. Itu antara aktiviti tahunan family ana, MySpace abah & umi selalu pesan “walau apa2 pun selalu utamakan keluarga, keluarga satu2nya anugerah yang tak dapat di jual beli”. Bak kata pepatah “ air dicincang tak akan putus”. Tak lupa juga sahabat2 umi & abah “ kalu umi & abah dah tak ada suatu hari nanti, ingat teruskan sillaturrahim dengan sahabat2 kami, sebab tu la abah & umi selalu bawak anak2 ziarah rumah sahabat handai kami”

Pesanan yang cukup berharga MySpace& hikmah disebaliknya, ini salah satu cara untuk kita sebagai anak2 untuk mengenali ahli keluarga & sanak saudra serta sahabat handai yang lain. Tapi ingat biasa kan yang betul dan betulakan yang biasa. Doakan kami sekeluarga selamat pergi, tiba dan pulang ye. Semoga perjalanan sebagai musafir kali ini diberkati Allah dan di redhaiNYa.

_Doakan kami ye_MySpace

~SeKiaN~

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

(~_^) .::JeNDeLa diHaTiKu::.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...